Söndag

Blev en sen kväll igår. Kom hem vid 2:00, kunde egentligen blivit en runda till upp till stugan men alla lyckades klämma in sig i bilen andra och sista turen, det är jag glad över för jag var trött och ville verkligen hem. Idag blev jag dock väckt av kyrkklockan 10:00. Förstår inte varför den ska ringa i minst 5 minuter varje gång, jag menar 10:00, 10:30 och 11:00 i minst 5 minuter, det är hur jobbigt som helst.

Idag är det även sista söndagen på mitt sista sommarlov. Jag antar att jag ska träffa Lina idag men när vet jag inte än, det löser sig. Tänker i alla fall plocka undan lite på mitt rum och kanske i köket om jag orkar.

Måste börja tänka på lunch snart också, men jag kanske först och främst skulle höra av mig till Lina. Så det tänker jag göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback