Schema

Om två veckor börjar jag ju mitt sista år på gymnasiet och idag kom schemat ut. Jag är lite smått missnöjd.

Så här ser det ut.



Måndag 9:30-15:45
Tisdag 8:30-16:30
Onsdag vet jag inte riktigt ännu.
Torsdag 8:30-17:00
Fredag 8:30-16:00

Kommer läsa:
Naturkunskap A
Historia A
Religion A
Svenska B
Idrott och hälsa A
Inriktning, graifsk kommuniktion C
Valbar kurs, Textkommunikation B
Individuellt val, Foto A och Biologi A
+ projektarbete.

alltså inte matte och engelska c

MEN ALLTSÅ! Det här schemat är inte roligt när man behöver åka buss till och från skolan i minst 30 minuter, alltså 60 minuter sammanlagt/dag. Det kommer bli långa dagar i år, usch!

Kommentarer
Postat av: Liza & Marren

ser tungt ut men sjäöv går jag till halv fyra varenda dag typ,



Vad tycker du om unga tjejers kroppsidel? Tyck till på våran blogg.

http://wheresyourdignity.devote.se/blogs/483096/unga-tjejers-kroppsideal.htm#WriteComment

2008-08-08 @ 12:14:29
URL: http://wheresyourdignity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback