Orättvist

Vilken totalt ovärd dag egentligen. Man går upp klockan 10 som vanligt på söndagar då man blir väckt av kyrkklockan. Sen så har jag verkligen inte gjort något vettigt, eller jo, jag läste en liten del i naturkunskapsboken. Iofs satt den här dagen som en fläskläpp, rätt bra alltså. För jag är så otroligt sliten efter de få sömntimmar jag fått.

Annars kollade jag på kalla fakta förut, det handlade om morden i Arboga på Max och Saga. Förstår inte hur någon kan göra något sånt. Och jag fattar inte hur Max och Sagas mamma kan vara så stark efter att ha förlorat sina två barn samtidigt som hon själv blev misshandlad och fick ligga i respirator.. Jag kunde knappt se en tår under de 40 minuter som dokumentären visades. Skulle det vara jag som var hon skulle jag antagligen inte vilja leva en endaste dag till, jag skulle aldrig klara av att gå igenom något liknande. Iofs vet jag inte hur det är att ha barn, men jag antar att det är ett helvete o vara utan dem. Men ändå, det är skönt o se att hon kan gå vidare i livet trots det som hänt. Och jag hoppas att den där tyskan får ett straff som hon verkligen förtjänar!

Nu blir det snart sängen, får sova nästan en timma längre imorgon än vad jag skulle fått göra annars.. för jag får skjuts av min käre vän Sofie som tog körkort i fredags, otroligt skönt för dig o grattis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback