Onsdag

Idag har jag träffat världens bästa Mia. Åkte ner till Karlstad med pappa vid 11:00 typ. Gick på stan, fikade/åt lunch och tog det lugnt. Träffade även hennes nya kärlek också. Sedan tog jag bussen hem vid 13:45, brorsan ringde mig och undrade om jag kunde följa med till Uppsala i morgon. Och javisst, det kan jag ju. Så i morgon ska jag ta pappas bil ner till stan och åka ut till Örsholmen och hälsa på stället där jag antagligen ska ha min praktik om några veckor. Sedan ska ja o min bror åka till Uppsala, han ska kolla på en bil som han antagligen ska köpa :) Och då är jag med så jag kan köra hem hans andra bil. Så ligger det till, kommer dock ta hela dagen! Men då har jag i alla fall något att göra.


MINA GODINGAR MIA OCH EMMA!
snart börjar skolan hörrni.
ska bli skönt att träffa er varje dag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback