Onsdag

Idag har det varit en riktigt skön dag. Jag fick sova ut ordentligt och kände mig otroligt utvilad när jag vaknade imorse. Åkte sedan till skolan med 11 bussen och träffade på några klasskompisar i en soffa och sedan kom Emma, Mia och Marie och vi började arbeta med projektet. Känns faktiskt ganska bra ändå, jag hoppas att vi lyckas bra också. Men mitt i arbetet blev vi hungriga och åkte in till stan och satte oss på Mitt i city och käkade lunch. Skulle jobba lite mer med projektet men blev inte riktigt lika mycket som vi hoppats på. Sedan blev det en tur på stan med Emma och Mia innan det blev 15:25 bussen hem.

Hamnade i soffan med en gång och sedan gjorde jag o brorsan köttfärslimpa, dög bra. Imorgon är det skola vid 12:30 vilket innebär en sovmorgon till, efter skolan ska jag umgås med Mia :) Riktigt mysigt kan det bli, vi ska nog besöka Bergvik i alla fall. Sedan runt 22:00 ska jag hämta mamma. Min helg är också planerad till viss del. Skönt att ha skolan igång, nu har man att göra igen, det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback