Nora marknad

Igår åkte jag iväg till Nora marknad med mamma, Christoffer och mormor. Var från början brorsans idé och jag var på med en gång, sen var det bara att tjata med sig mamma som gav med sig på fredagkvällen och sedan fick vi även med oss mormor.

Ni förstår, jag har släkt i Nora och när jag var yngre bodde vi alltid i husvagn på Noras camping när det var Nora marknad samtidigt som vi hälsade på den lilla släkt vi har där borta (3 personer). Och jag älskar Nora och har gjort det sedan första gången jag var där. Och nu så hade jag inte varit där på flera år så jag ville verkligen åka dit och det fick jag ju, tack vare min kära storebror!

Jag var trött pga för lite sömn men det var jättetrevligt får jag säga.


Påväg in till Nora


Min bror!



Var mycket folk redan innan vi kommit in mitt i smeten


2 av 3 i släkten som bor i Nora


Jag var trött ja


Nora Kyrka, har faktiskt varit på bröllop där en gång



Mamma och jag


Brorsan och en älg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback