Myskväll med mamma

Idag fixade ju jag o pappa alla presenter som mamma skulle få :) Vi satt o väntade på henne i en timma nästan med fika redo. Till slut kom hon, överraskad och glad. Det blev 3 skomakarlampor, 2 ljusstakar, 2 pilgrimsörhängen och en parfym hon tittat på jättelänge. Pappa tyckte visserligen inte att detta dög då hon köpte en iPod till honom, så han lär fixa något mer inom kort ;) Vi kikade faktiskt på ett par speciella guldörhängen men pappa tyckte de var för billiga :o

Nu ikväll skulle jag egentligen träffat Malin men så blir det inte, hon har blivit sjuk den stackaren. Dock mår hon bra men har streptokocker och jag håller mig undan pga smittrisken ni vet. Så ikväll tänker jag baka bröd och kolla på film :) music and lyrics går på canal+ comedy, så den blir det. Har ingen aning om ifall den är bra eller inte, det löser sig.

ALLTSÅ, blir myskväll med min älskade mamma :)


Kommentarer
Postat av: jessica

RE: hehe,javisst!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback