Min fredag

Precis blivit hemkörd av min bror. Blev en mycket trevlig kväll igår. Jag tog bussen ner till stan vid 17:40, min bror mötte upp mig och vi gick en sväng på stan till klockan 19:00. Sen bar det av mot Hagahallen för att hämta något på posten och sedan hem till hans lägenhet för att bestämma vad vi skulle äta o göra under kvällen. Vi kom fram till en hemmakväll med tacogratäng så det var bara att finna recept och skriva en inköpslista och sedan fick vi nästan springa till Konsum för att hinna dit innan det stängde. Gick sedan hem och gjorde mat och åt den framför Lost in translation. Senare började vi kolla på Black snake moan, men jag blev trött och gick o la mig istället. Vaknade senare av att det hördes en del utifrån, brorsan gick upp o tittade och imorse berättade han att två tjejer stått och förstört vindrudetorkarna och backspeglarna på två bilar. Enligt tjejerna fick de skylla sig själva för att de ställt bilarna där. Moget!

Nu ska jag slappa framför tvn och se det sista på damfotbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback