Lördag

Mitt i brödbaket är jag. Händer en del saker idag vill jag säga, hade ju varit lite trevligt att hinna med att kika på tennisen också. Annars blir det fest i stugan idag men jag måste vara nykter eftersom jag ska köra hem nästan alla ikväll.

Igår hade jag det hur trevligt som helst. Började dricka hos Henrik och sedan bar det av ner till Karlan med Henrik, Fredrik och Christoffer. Efter det hem och sedan parken, hann inte vara där alls länge innan jag fann Lina som jag spenderade hela kvällen tillsammans med. Fy fasiken vad kul jag hade, alltså JAG dansade som fan, det ni, inte vanligt alltså. Men sen så styrdes de ju mest bugg eftersom Torgny Melins stod för musiken. Men hur som helst, en jättetrevlig kväll. Mötte upp Christoffer, Daniel och Fredrik sen och tog följe med dem hem. Väl hemma gjorde jag o brorsan nudlar vid en halv 3, sen blev det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback