Ikväll

åh. Nu blev jag sur. Hade faktiskt skrivit ett skapligt långt inlägg också försvinner allt när jag ska publicera det för att det blir nått fel, så nu vet ni det.

Nämnde iaf att min kusin just kikade förbi med pengar och skrämde nästan livet ur mig då han plingade på helt galet och typ slet i dörrhandtaget. Jag är skapligt lättskrämd.
Och jag ska käka mellanmål nu och vänta på att mamma ska komma hem. Sen åker jag till Karlstad och min bror, ska umgås med honom ikväll. Blir hemmakväll eller bio, kanske en fotorunda om jag får bestämma.  Nu ska jag bara besämma mig för om jag ska ta bilen eller bussen, lutar åt bussen för då slipper jag tänka på parkering och brorsan kör ändå hem mig imorgon. Så det blir nog buss, se där ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback