Igår

Min dag igår, tog pappas bil ner till stan. Gick en snabbis in på bergvik innan jag åkte ut till hans jobb. Vi åkte sen ut till Örsholmen där jag besökte min praktikplats, verkade jättebra! Sedan åkte jag och pappa till Vedugnen och käkade och sen kom min bror och hämtade mig så började vi åka till Uppsala. Åkte vid 12:30-12:40 någon gång och var framme 15:30. Allt gick fort och jag va jätteförvånad över att bilen va så fin och det var den skönaste bilen jag suttit i. Sen åkte vi till IKEA i Uppsala och käkade innan vi började åka hem. Var jättedrygt att köra själv och jag och golfen kom inte överens i början, men sen löste det sig jättebra. Mycket regn mellan Uppsala och Enköping typ och sen i Västerås kom solen och sken upp så den blöta vägen gick det knappt att titta på. Vi stannade på mcdonalds i Köping en snabbis innan vi fortsatte. Därifrån pratade vi i telefon hela vägen till Herrhagen. Sen parkerade vi golfen där och tog den nya bilen till Forshaga, jag fick köra den typ halva vägen och jävlar va den gick. Kom hem senare än vi tänkt, typ 22:30 någon gång. Men det gick finfint alltihop.

Idag ska jag baka kladdkakor och bröd tills imorgon, då är det ju fest i stugan som gäller. Ikväll får jag se vad jag bestämmer mig för, kan inte dricka allt för mycket eftersom jag ska köra en massa bil imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback