God morgon!

Nu har jag faktiskt varit uppe en timme. Var tvungen att ställa klockan idag eftersom det börjar dra ihop sig. På torsdag börjar skolan och det vore bra att bli lite van att gå upp tidigare, om det nu går. Förr, eller ja när skolan var, gick jag alltid upp mellan 8:00 och 9:00 på helgerna, mycket skönare egentligen. Men nu har man ju lyckats vända på dygnet tyvärr. Snart börjar det med att gå upp 6:30, det längtar jag inte direkt efter.

Ska kika lite på OS nu ja, sporttönten som jag är.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-18 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback