God morgon!

Har i stort sett nyss klivit upp ur sängen och eftersom det är måndag var det dags att ställa sig på vågen. Och till min stora förvåning (så att jag till och med fick gnugga mig i ögonen) har jag gått ner 1,3 kg på en vecka! Det gjorde mig sjukt glad eftersom träningen rann ut i sanden så fort helgen kom och maten blev bara fel. Men denna vecka blir det nya tag som gäller.

Idag ser min dag ut som så att jag ska göra en squashlasagne, träna, städa rummet och sedan vid 17:00 ska jag hämta Oskar. Ikväll blir det alltså att umgås med Malin och Oskar :) Ska bli mycket trevligt då jag inte träffat Malin på mycket länge och Oskar minns jag inte när jag träffade senast. Så ikväll blir det dem.

I morgon eller på onsdag ska jag träffa Mia också, jag har träffat henne 3 gånger i sommar och fyfan vad jag saknar henne! Sen blir det kanske utgång med henne på fredag också, underbart till 1000! Förutom det ska jag sova hos henne dagen innan skolan börjar, mysig baré!

Men nu blir det frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback