Glad

Idag har det varit en jättebra dag!
Hade skola i cirka 15 minuter, sedan sökte vi lärare för att få reda på hur morgondagen blir då våran mentor och lärare i textkommunikation brutit armen. Det slutade med att beslutet blev ledig imorgon vilket gjorde dagen helt och hållet. Jag och Mia tog bussen ut till mammas jobb och hämtade bilen. Åkte ut till IKEA och Bergvik, storhandlade på maxi o sen blev det hem till Mia och in till stan en snabbis. Sedan åkte vi tillbaka hem till Mia och hade myskväll med tacos, kladdkaka och kokosbollar. Alltså skräll att vi fetar oss när vi umgås. I alla fall hade jag en otroligt bra dag och kväll idag, åkte sedan iväg och hämtade mamma vid en halv tio. Och nu har jag hamnat här o är dryg, funderar på en film eftersom jag har helg nu, ihi.

Det skönaste av allt är att Mia och jag får oss flera goda skratt varje gång vi ses. Idag när vi satt i bilen från Bergvik var vi inne på folk i trafiken tro och båda samtidigt "fan, jaja" tror jag de var? Lite roligt i alla fall, vi är experter på det här med att tänka o säga samma saker, hon kan till och med förstå vad jag menar när jag säger fel, mycket komiskt om man frågar oss. Men du är en bra vän och jag hoppas att vi alltid kommer hålla kontakten, är så otroligt glad att jag träffat dig. Och jag är så otroligt tacksam för alla underbara stunder som du gett mig de senaste 2 åren, tänk att vi snart känt varandra så länge, du är guld värd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback