Första skoldagen avklarad

Igår, åkte till Mia och vi satt vid hennes köksbord och pratade mellan typ 18:00-01:00. Iofs gick vi till Pekås en sväng och sedan en promenad på Rud också. Men annars så satt vi där o tölade hela kvällen. Sen blev vi aldrig trötta heller, men vid halv 2 la jag mig iaf i hopp om att bli trött, men icke. Somnade nog vid en tre, halv fyra tror jag. Så imorse var jag långt ifrån pigg, nu dessvärre är jag jättetrött.

Pappa kom iaf och hämtade oss imorse o körde oss till skolan. Va kul o se alla igen även om jag hellre velat stanna kvar hemma hos Mia och sova. Var inget olikt de andra "första" dagarna. Jag, Mia, Emma och Marie kom fram helt och hållet till vad vi vill göra för projektarbete, känns som det kan bli ganska kul och lite småtöntigt men ja, som sagt blir det nog roligt. I morgon blir det ännu mera planer för projekarbete o på eftermiddagen kör vi kubbmästerskap med mp3a.
Lektionerna börjar inte förrän på tisdag, hoppas vi får bra lärare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback