Ett sista år

Nu har mitt humör vänt igen, jag är ganska duktig på det där känner jag.
Men nu orkar jag inte vara sur o grinig ändå, i morgon är en ny dag. Och då är jag glad tjej vill jag lova. Jag ska träffa Mia, kan det bli bättre? Hon är min knäppa vän som jag alltid har roligt med, måste nog varit ödet att jag träffade henne vetni ;)

Sen på torsdag, då är det dags, sista året på gymnasiet, numera är vi mp3b, hur sjukt är det inte? Känns som man nyss stod där vid busshållsplatsen med Sofie och var jättenervös inför första dagen på gymnasiet. Jag minns hur konstig jag tyckte Mia var, hon verkade nästan blåst, illa eller hur? Nu idag, är hon den personen i klassen som jag fått allra bäst kontakt med. Så olika, men ändå så lika på många sätt. Det finns stunder då vi inte ens behöver se på varandra utan att vi säger samma sak, det tycker jag är lite otroligt.

Men nu ska jag sluta och babbla om det här och ta tag i något viktigare, typ som att försöka sova lite. I morgon är det min allra sista dag på mitt sista sommarlov, min sista sovmorgon och ja, sen börjar mitt sista år på gymnasiet. Vad händer sen? Ja, den frågan kommer jag nog ställa en hel del till mig själv det här året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback