Better Together

Ah, fick nyss en härlig låt av Mia som gjorde mig lite glad
och fick mig att vilja blogga lite.
Även om det kan bli en
aning tråkigt, jag har ingenting att skriva om längre. Men
alltså,hamnar lite i obalans när det inte är skola, det gör
det mesta faktiskt. Men nu, nu är det snart dags att sätta
sig där igen, varje dag. I och för sig behöver jag bara vara 
i skolan i 12 dagar innan jag går ut på praktik. Hoppas min
praktikplats blir mer lyckad denna gången.

Men annars, ge mig onsdag. Ska mysa med den bästa,
så det kan ju inte bli mycket bättre. Nu ska jag sluta med
att tråka ut er som läser min tråkiga blogg. Jag lovar att
det ska bli en förbättring när skolan börjar och det börjar
hända lite mer i livet, som är vardag för min del.

Nu borde jag försöka sova eftersom jag jobbar på det
där med att vända tillbaka dygnet.
Låten heter förövrigt Jack Johnson - Better Together

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback