16:34

Nyss kommit hem, åkte med pappa till stugan för att kunna ta bilen hem eftersom jag ska hämta ikväll eller i morgon, de vet inte vilket ännu. Jag hoppas på i morgon, så jag slipper tänka på att behöva vara vaken så länge i natt. Annars sitter jag och funderar på vad jag, mamma och jesper ska äta till middag. Hade mina planer men har inte allting hemma så det gick inte ändå, så nu måste jag tänka vidare.

Annars tog jag mig en promenad på 50 minuter förut, hur skönt som helst och nu känns det i benen att jag cyklade 2 mil i lördags, 2 mil i måndags och en 1 mil igår. I morgon ska jag nog ta det lite lugnare eller så vilar jag och kör en kvart från Paolo Robertoboken istället. Nog om det, nu ska jag fundera vidare på mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback