Tisdag.

Strålande sol och jag har fortfarande kvar min förkyldning som aldrig vill släppa..
Jag som är jättesugen på en lång, skön promenad i solen.
Men det får vänta några dagar till..

Skoldagen idag var helt okej, allt gick bra, även mitt utvecklingssamtal.
Jag, Robin, Sofie o kanske Emma har kommit på vårat projektarbete i multimedian, jag tror det kommer bli finfint ja!
Efter lite multimedia o en stund i solen åkte jag o Emma in till stan för att ta oss hem.
Det är så skönt att vi börjar komma närmare varandra igen, jag har verkligen saknat dig!
Och du, jag finns för dig jämt älskling! <3 När som helst..

För tillfället snurrar väl fel saker i mitt huvud, men vad ska jag göra?
Det gör mig så arg och jag har all lust i världen o visa hur arg jag är.
Men hur som helst kan ni ju börja med att växa upp..

För min dag har varit skapligt bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback