Tidig helg.

Jag kan bara njuta av att det är solsken o att det redan är helg för min del! Vi slutade redan 12:30 o då var det alltså dags för helg, kan det bli mer underbart? Fast nu sitter jag här och försöker få ihop min analys av en multimediaprodukt, det är lagomt tråkigt. Och min o Emmas dag idag sket sig, hon är sjuk den stackarn, så krya på dig goding! :)

I morgon ser det ut o bli en hel dag med Malin o Lina, mycket trevligt får jag säga. På lördag hoppas jag det blir matlagning med Malin, Lina o Sofie :)

Annars är jag på jättebra humör, men det skulle vara en aning bättre om jag blev färdig med multimedian snart, borde gå ut o gå när jag typ klämt i mig en hel påse med naturgodis, det är ångest nu :( Och jag har inte varit ute o gått sen i tisdags, o det var då ingen vidare aktiv promenad men alltid något som tur är. Måste försöka komma ut en sväng idag o en sväng imorgon. Imorgon är det bara 4 veckor kvar tills vi åker till Spanien, ska bli så skönt o få komma bort en vecka :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback