Sommar?

Vilken underbar dag :)
Massa sol och massa värme, man kan inte bli annat än glad.
Jag började dock dagen med att försova mig 30 minuter men det gick ändå.
Sen hade jag bara en lektion och sen åkte jag upp till Deje tillsammans med Emma och Robin för att filma till vårt multimediaprojekt..
När jag kom hem blev det mat, tv, baka och en liten stund ute i solen, avslutade dagen med att grilla, men grillen var inte snäll idag så det tog galet lång tid..

Imorgon är jag ledig, men ska åka ner på synundersökning och beställa nya glasögon och sen blir det stan med mamma! :) Hon är världens bästa.


varför längtar jag tillbaka idag?
när jag inte gjort det på så lång tid..
men det går nog egentligen inte undvika att sakna det,
men jag är så jäkla bra på att tränga undan saker och ting.
men tillslut kommer verkligheten ikapp mig.
som nu. men jag tänker sakna dig lite idag, bara för att du var du, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback