Sjuk.

Söndag kväll o min helg har gått fort och jag har hunnit bli sjuk :(
Min fredag med Malin o Lina va trevlig, jag köpte mig två klänningar som jag ska ha till sommaren :)
På kvällen gick jag över en sväng till Malin o Lina o pratade lite :) En bra dag o kväll med andra ord.

Igår följde jag med upp till stugan men jag tröttnade jättefort och ville hem, jag kom tillslut hem vid kvart i fyra.
Då hade jag bråttom med att baka, duscha och göra mig iordning.
Vid halv sex kom Sofie o strax innan sex gick vi över till Malin för våra myskväll med henne, Lina o Jenni..
O kvällen var verkligen mysig o det var jätteskönt o ses igen, det var verkligen längesen alla fem sågs så de va trevligt :)

Idag har jag tillbringat hela min dag i soffan, så skönt!
Nu har det dock brutit ut en rejäl förkyldning, tidigare har det bara vart lite feber o ont i halsen, men nu är jag förkyld som sagt..

Sova snart kanske, mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback