Onsdag.

Onsdag, yey o jag slutade tidigt, kan det bli bättre?:)

I alla fall så har dagen varit ganska bra. Körde bil ner med mamma o hade körlektion 7:30, den gick väl helt okej antar jag.. Sen tog jag bussen ut till skolan o käkade frukost :P Sen hade vi grafisk kommunikation hela dagen, vi skulle göra en teateraffisch o jag blev faktiskt ganska nöjd med min, för en gångs skull :D tihi.. Sen tog jag 13:05 bussen hem, mys..

Har nyss käkat o kikat lite på a walk to remember :) Nu tänker jag göra lite engelska så det är ur världen o sen ska jag ut o gå :) Dock blir det nog ingen längre promenad som jag brukar gå (cirkus 1,5h)..Min mamma tycker att jag ska ta det lite lugnt så idag får det blir 30-45 minuter eller något :)

pussda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback