Måndag.

Första nationella provet gjordes imorse, skönt att det är över nu.
Sen är det iofs bara resten kvar, men det kändes i alla fall skönt att få det här gjort idag.
Vi lyckades fjäska lite för Stefan för o slippa vänta på matten i över två timmar, så det blev hem med 11:15 bussen :) mycket mycket skönt.
Snart måste jag typ städa, duscha, plugga osv. Fast först tänker jag nog gå ut o sätta mig en stund, hoppas det är varmt nog så man kanske kan få sig lite färg. Har hur som helst hört att det ska bli 19 grader imorgon, PUSSPÅDET!

Så jag borde liksom röra på mig nu så jag får lite gjort. Iofs kan jag plugga imorgon o sedan resten av veckan eftersom min helg börjar redan imorgon klockan 9:50, fast det blir upp till Deje o filma först, men jag klagar inte ett dugg!

18 dagar kvar till Spanien, längtar galet nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback