Ledig.

Idag är jag ledig o det är jätteskönt, dock behöver jag plugga massa! Jag har i alla fall gjort klart svenskan o börjat på multimedian, får väl se hur den analysen blir i slutändan. Annars ska jag snart käka lite lunch o sen duscha o ta en promenad i solen tror jag. Man får ju se till o njuta av den när den väl är framme :)

Igår slutade jag tidigt o var hemma redan 12:30, på eftermiddagen tog jag o Malin en promenad till Lina och sen följde vi med mamma o pappa upp till stugan. Och vårt besök upp dit fick mig att längta ännu mera till sommaren, det ska verkligen bli hur skönt som helst att kunna åka upp dit o sola, bada, åka båt o allt annat man kan göra där uppe.

Imorgon ska jag mysa med Emma på stan :) Äta o kika på kläder blir, hon är bra! På fredag blir det heldag med Malin, Lina o Sofie :)

/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback