Helg.

Det är äntligen helg o jag har haft lite fullt upp de senaste två dagarna :)

I torsdags var det skola hela dagen o jag bestämde mig att gå på multimedian för att få något gjort vilket inte blev som jag tänkt mig. Jag fick inte alltför mycket gjort, började bara på min wow-gubbe. Sedan åkte jag in till stan med Sofie o Emma, o sen höll jag Sofie sällskap när hon skulle äta innan sin teori. Efter det tog jag bussen ut till mamma så jag kunde få köra lite bil hem. När jag precis klivit in genom dörren ringer Elin o undrar om jag ska med ut o gå, o det skulle jag självklart :) Då var klockan typ 18:00, vi var ute o gick ett tag o sen ringde mamma vid typ 19:30 o undrade om jag ville köra min bror hem, o det gjorde jag o mamma ;D Dock skulle han in på maxi o dryga först så jag kom hem vid typ 21:30 o va dyngtrött!

Igår va det skola igen, dock hade vi fet håltimma då jag o Sofie först käkade i skolan innan vi drog in till stan en sväng o sen tillbaka till skolan för o ha säker el som va drygt, men vi slutade iaf vid en 14:30 :) Då följde jag med Emma till stan o höll henne sällskap när hon skulle käka o sen gick vi en sväng på stan innan jag åkte ut till mammsen o körde bil hem igen :) Väl hemma landade jag i soffan för o vila lite o sen va de käk, göra sig iordning o kila iväg till Malin för lite "fest" ;D Dock var jag trött o drog hem fett tidigt..

Idag har jag varit ute o gått i typ 1 timma, käkat frukost o nu sitter jag här :) Ska försöka städa mitt rum lite snart o duscha o göra mig iordning. Sen ska jag plugga också, vilket jag säkert inte kommer göra, men men..

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback