Tankar.

Sitter och funderar, som jag ständigt gör så fort det blir kväll. Finns så mycket i mitt huvud idag, jag är förvirrad. Men ändå så ler jag... Fast jag trodde aldrig jag skulle kunna hata dig så mycket...

Vill bara vända mig till personer som finns i min närhet, som alltid ställer upp. Just nu så vill jag inget hellre än att säga att Oskar är guld värd, han är en av mina bästa vänner och jag är så fruktansvärt glad för att du finns. För att du bryr dig på det sättet du gör, för att du finns här å gör så mycket för att jag ska orka ta mig vidare. Alla borde ha en som dig i sin närhet, jag önskar jag kunde förklara hur mycket jag uppskattar din vänskap. Men framför allt så kan jag säga att du är den ENDA killen som jag känner som har så mycket bra saker i skallen. Du är unik! Tack för att du ALLITD finns här och stöttar, jag finns ALLTID här för dig också.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback