Skogspromenad.

Efter att ha proppat i sig så mycket onödigt som man bara orkade igår bestämde jag och Malin för att ta en LÅNG promenad idag. Den blev lång, runt 1 timma och 30 minuter i alla fall. Dock blev inte promenaden som Malin tänkt sig. Vi gick både vilse och stigen åt fel håll innan vi insåg att vi redan varit där en gång, sen gick vi hem. Och senare kom hon och Lina hit och kollade på Grey's Anatomy reprisen och sen gick vi upp till Grossbolshallen och kollade när Malin's bror spelade handboll. Och nu sitter jag här med en huvudvärk som är enorm, blir huvudvärks tablett och soffan snart.
Så himla underbart att det är lov och man kan få vila upp sig och sova ut. Fast imorgon ska jag ut på en morgonpromenad och sedan ska jag åka ner till min praktik och fixa lite saker. Och på onsdag ska jag ha min första körlektion som jag redan är nervös för och efter det ska jag äntligen klippa mitt hår. Det här är det enda jag har planerat på mitt lov. Jag har sagt att jag ska göra jättemycket men som vanligt kommer jag väl bara göra hälften, om ens det.

Har haft en underbar helg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej!

2007-10-30 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback