Lång väg hem.

Antar att jag börjar bli sjuk och det är mindre kul.
Imorgon tänker jag njuta av en sovmorgon och inte göra ett skit, ska bli skönt.

Finns egentligen inget intressant att skriva, önskar jag hade massa tankar i mitt huvud som bara behövde komma ut. Men idag är allt så perfekt o jag har inget som behövs komma ut ur huvudet. Kan bara nämna att jag saknar Mia & Emma väldigt mycket, saknar deras sätt att ge mig all den glädjen de ger å alla goda skratt som de ständigt bjuder på. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er, ni är min energi. Vet jag att jag har er klarar jag allt, på något sätt.
Annars dunkar jag Lars Winnerbäck för fullt, han är kungen, mer behöver jag inte säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback