Körlektion.

Idag har det hänt det ena och andra. För det första tog jag bussen ner till stan för att äta lunch med min pappa och storebror, vilket var väldigt mysigt. Sedan gick vi tillbaka till deras jobb och jag letade efter en huvudvärkstablett ifall jag skulle få spänningshuvudvärk efter körlektionen. Sedan körde min bror bort mig till körskolan.
Jag tror det var de mest nervösa tillfället jag varit i, men det gick tillslut. Vi åkte ut till typ hamnen och körde och det gick fint för sedan drog han upp mig till Herrhagen bland alla miljoner korsningar, men det fixade jag också och jag har aldrig fixat o starta i uppförsbackar så bra som jag gjorde idag :) Lektionen gick i alla all väldigt fort och det var så himla nyttigt att köra med någon som verkligen kan. Kan lova att jag var lättad efteråt.

När jag kommit in till stan mötte jag helt plötsligt Mia, som var helt oväntat och det var verkligen så trevligt :) Pratade med henne en stund innan jag fick gå iväg till frisören. Påväg dit så hittar jag en hundring som förgyllde min dag ännu mer, borde köpt en lott (a) Jag har i alla fall klippt av mitt hår en bra bit nu, mer än 1 dm kan jag tro :o Känns väldigt tomt, men det behövdes. Efter det åkte mamma och jag iväg till ikea och biltema och sedan körde jag bil hem och kvällen har tillbringats med min underbara vän Oskar :)

I morgon ska jag börja rensa ur mitt rum inför "renoveringen" sedan ska jag ner till praktiken och fixa det sista så har jag det ur vägen sen. Känns som jag dock fått höstlov nu eftersom det är första gången på flera dagar som jag verkligen slappnar av.

Jag tänker hur som helst tillbringa resten av kvällen vid tvn kan jag tro och sedan sova så underbart inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback