Torsdag.

Idag är det torsdag och jag är på jättebra humör! Kan det bli bättre? -ickeicke!

Jag o lillebrorsan har huset för oss själva tills på lördag, det är skönt som satan!
I morgon är det text med freddan, sen mediekommunikation o efter skolan ska jag gå på stan med Mia o försöka köpa lite nytt :) Har sånn lust att bara tömma min garderob o fylla på med nytt. Men har inte pengar till det. Men fick iaf mina 450 kronor för matersättningen under min praktik idag, så jäkla gött!:D

aja, nu blire lite kvällsmat för min del.

jag är totalt galen i låten för tillfället.

Spending my time
Watching the days go by
Feeling so small, I stare at the wall
hoping that you think of me too
I'm spending my time

I try to call but I don't know what to tell you
I leave a kiss on your answering machine
Oh help me please is there someone who can make me
wake up from this dream?

spending my time
watching the days go by
feeling so small, I stare at the wall
hoping that you are missing me too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback