Onsdag.

Du lovade, men inte fan höll du det!
Alltid samma sak, jag är så trött på att ge folk chanser hela tiden.
Det är det här som får mig att sluta lita på folk, och jag trodde faktiskt att du visste.
Jag har funnits här för dig, jag har brytt mig och jag har försökt och det här är vad jag får tillbaka..
"People always leave.."

Har varit i skolan idag för första gången den här veckan. Enbart grafisk kommunikation och vi skulle göra ett tidningsuppslag i indesign, gick bra efter några svordomar och jag var färdig vid en halv tolv ungefär, men väntade på Sofie och tog 13:45 bussen hem. Har pluggat lite på provet som är på fredag och kikat på tv. Snart ska jag plugga igen och senare ska jag nog läsa lite körteori.


Det bästa av allt är Spanienresan som är bokad till den 16:e Maj med min familj + Anna och Häggboms + Johanna :) Jag läääängtar som fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback