Fredag.

ÄNTLIGEN FREDAG! Jag har längtat som aldrig förr. Skolveckan har verkligen varit jobbig och värre lär det blir. Kommer ha så mycket att göra framöver och sedan utöver det så är det så läser jag körkortsteori och har börjat plugga på den så har en del för mig, allt är plugg också. Men nu ska jag i alla fall koppla av i Deje ikväll. Det ska bli skönt att tänka på annat och sedan har jag en plugghelg framför mig. Ska försöka hinna med en del träning också och sen ska jag antagligen hjälpa mamma att tapetsera i mitt rum också. Det är inte mycket kvar nu, jag längtar så tills jag får flytta in där igen.

Annars har det vart en rätt slapp skoldag. Åkte 9:40 bussen och skulle möta resten av GK-gruppen på busstationen och sen skulle vi gå ut till Spenat reklambyrå på studiebesök. Fick lite information om reklambyråer och om vad de gjort, och bäst av allt var zoo-klubborna, haha. Sen höll vi på att missa bussen tillbaka till skolan, men busschaffisen var snäll som tur var. Sedan var det mediekommunikation vid 12:50 och först kom det en beställare från Karlstad centrum eller något tror jag och sedan två stycken från IF Göta. Jag, Marie, Erik och Robin ska göra ett förslag till IF Göta o jag är AD-assistent. Blir nog ett roligt arbete antar jag, är väldigt kul när det är på allvar. Så vi ska lägga ner kropp och själ i det här, antar jag.


Och när jag ser dig nu kan jag inte förstå vad jag såg hos dig..
Sorgligt men sant, men du är ett bra bevis på att det finns så många bättre
 och du är bara en liten liten person i mängden.
Och jag gav så mycket för att få så lite tillbaka...
Men jag har lärt mig att sånna som du inte är värda så mycket.

Jag gillar inte november.
I miss you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback