Söndag.

Tråkig dag. Pluggat matte, skrivit lite MEKU osv. Sedan har jag bara legat framför TV:n och slöat. Är i en period då allt bara blir tråkigt, när man inte har något att längta efter och därför känns allt bara så tråkigt. Men det känns väl bättre snart. Ny vecka i morgon, nya tag. Ska börja träna nu, och jag menar det verkligen och inget mer godis på det. Och två matteprov gäller så måste plugga en del också, inte bara på det utan på min muntliga presentation också, vill bara få alla prov ur vägen. Det kanske är där skon klämmer? Tror dock inte så. Men måndag är lika med att träffa klassen, alltså Emma & Mia :) Så sjuuukt glad att jag träffat dom :)

nog om det, ska njuta av det sista på den här söndagen med glass. sen är det slut på allt sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback