Nu är det inte långt kvar.

Nu kan man börja räkna ner skoldagarna, jag vill ha sommarlovet nu! Men jag behöver ändå inte klaga, för nu har jag inte något kvar i skolan, gjorde mitt sista prov idag, sista inlämningen i morgon. Nu har man liksom klarat av första året på gymnasiet, bara två år kvar nu. Och de kommer gå fort om de går lika fort som det första gjort. Fattar knappt att det är flera veckors ledigt snart. Men jag njuter av tanken.

Varit på ett sista föredrag idag också, det var kort & bra. Vi får helt enkelt våga leva livet och inte låta andra människor stampa på oss, alldeles riktigt. Alla är unika på sitt sätt, men självklart gillar man inte alla. huhu.

Kommer den här sommaren bli lika perfekt som den förra? ohja, det hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback