Långhelg.

Onsdagkväll och jag är alldeles genomtrött, skönt ändå så ska sova inom kort. Har varit en fruktansvärt mysig vecka. Jag och Emma sov hos Mia i måndags, älskar verkligen att vara med dom brudarna. De är precis likadana som mig och jag är så sjukt glad att ja träffat dem. I alla fall hade vi det jättemysigt, godis, musik, stan och på kvällen pratade vi i flera timmar om allt möjligt, den tryggheten har jag saknat. Och jag tror det lättade lite i allas hjärtan efter samtalen :) Bättre än er finns det nog inte :) och i tisdags gjorde jag och Emma intervju på Change och Twilfit vilket gick väldigt bra :) och nu är det som sagt långhelg, slutade 11:15 idag och åkte hem o sov innan ja tog bussen ner till stan igen för att hjälpa mamma. Sen har vi myst framför tvn nu på kvällen med god mat å så :) Min mamma är väldigt bra hon med :)

EMMAMIA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback