Helg.

Äntligen fredag. Har längtat efter den hela veckan. Och efter allt skolarbete som genomförts och lämnats in denna vecka så känns det förjävla bra. Dock ska jag börja plugga på nästa prov i morgon, vilket jag inte direkt längtar efter. Men det är ett prov och en inlämningsuppgift kvar, sedan är allt sådant klart. Och då kommer man slippa det i flera veckor och hinna få nya krafter inför ett nytt år.
Idag har jag i alla fall inte gjort allt för mycket. Men jag har blivit glad. Var med på idrotten när vi spelade fotboll och mitt knä gjorde inte ont någonting, så jävla skönt. Så nu ska jag försöka springa lite lätt för att återfå min kondition så kan jag försöka mig på fotbollen sen :) Hoppas verkligen jag får spela fotboll lite i sommar i alla fall. På måndag är det liksom ett år sen, så vill verkligen tillbaka snart.

Men gospåer, jag är så jävla glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback