Tisdag

Idag fick jag äntligen sova ut ordentligt, så himla skönt var det :) Sen hände det ena och andra. Pappa var mitt i matlagningen när han fick åka iväg med bilnycklar till bärgningsgubben eftersom pappas bil var helt död igår när han skulle hämta den hos Häggboms. Gubben fixade den dock, frågan är om den fungerar i morgon ;) Får väl hoppas på de bästa för pappas skull. Jag fick i alla fall ta över matlagningen och därför brände jag tungan på kokande mjölk, mindre skoj. Fyfan så ont jag har nu, hela tungan är uppbränd :( Under kvällen var jag på hockey med pappa, jesper, christoffer, anna å fredrik :) tråkig match och jag sov typ ;D Sen blev det prata i telefon å käka när man kom hem :) Nu snart ska jag sova så jag är pigg i morgon :)

saknar elin och mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback