Snart julafton.

Idag är det lördag, jag har jullov och det kan inte bli bättre.

Dock har ett och annat skett de senaste två veckorna. En av mina bästa kompisar har förlorat hans mamma och det har varit blandade tankar och känslor. Till störst del har man tänkt så mycket så inget annat betytt något. Men du känns så stark och jag vet att du kommer klara det här. Jag älskar dig vännen <3

annars har skolan flytit på. Varit en hel del att göra. Prov, inlämning o redovisning. Plus det har julklapparna behövts köpa o sen har jag haft körlektioner varje vecka. De har gått rätt fint. Jag behöver bara jobba på min nervositet. Hoppas jag är redo att ta körkortet snart, ska bli så underbart när det är färdigt.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. Känns så skönt att få slänga sig ner där under en filt o bara vara. Jag är förkyld o vila ska bli gottit.

Annars så är du underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback