Ofattbart..

Idag är faktiskt helt ofattbart, jag förstår inte att det som håller på att hända verkligen händer.. Kan inte sätta ord på hur det här känns och jag kommer aldrig förstå hur en av mina bästa vänner känner sig just nu. Även om du säger att du aldrig kommer bli glad igen så vet jag att du en dag kommer bli det igen, fast det kommer ta sin tid. Men du kommer lära dig att leva med det och du kommer bli så stark..

Jag vet att du vet om att jag alltid finns här för dig. Även om det här är det svåraste som finns så finns jag här, även om inga ord i världen kan göra dig gladare så ska du ändå veta om att jag alltid kommer finnas här för dig. Du är en av mina bästa vänner och har alltid funnits här och stöttat mig då det varit hårt. Och nu är det min tur att ge allt ditt stöd tillbaka. Jag älskar dig vännen, för evigt.

Jag känner mig alldeles tom, det är så himla svårt.

Alla mina tankar till dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad exakt är det som har hänt?:S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback