Mellandagsrea.

Åkte med min bror till stan imorse för att gå på mellandagsrea! Dock hade jag inget tålamod för så mycket folk som befann sig i stan så efter en timma åkte vi ut till Bergvik. Min bror köpte en piké och jag köpte en tunika till begravningen på fredag. Senare kom mamma o pappa o hämtade oss och vi åkte till napoli och åt. Sedan spenderade vi hela eftermiddagen och början på kvällen på IKEA.
Fått mig en ny lackhylla i brunsvart som ska sättas över min säng. Skulle även köpa lampor som jag skulle montera under men det sket sig. Jag känner att jag behöver få ordning på allt i mitt rum efter tapetseringen. Har ingenting på väggarna. Känns lite tomt med ett rum som har tre tomma vita väggar. Den svarta väggen känns ändå bra som den är med mönstret. Men men, ska försöka få pappa att få upp hyllan över sängen redan ikväll :) Ska även köpa en tavellist o lite ramar som jag ska sätta mina egna fotografier i :) Sen ska jag få till en bra belysning:D
När vi kom hem tog jag och mamma en tur med hennes bil. Körde upp tilllundahöjd, till ica för att handla, stacken o sedan hem igen. Det flyter på så jäkla bra nu.

Ikväll tänker jag inte göra ett skit, sov inte många timmar inatt o är skapligt trött. Imorgon ska jag försöka plugga lite o sen ska jag vara med Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback