29e december

söndag idag, jag ligger för tillfället o degar i min säng med dator o the voice :) är härligt seg idag känner jag och jag ska inom kort börja min långa dag. Ska baka en cheesecake som mina föräldrar ska ha imorgon när de får folk hit. sedan ska jag iväg på hockey, timrå tror jag de möter idag, hoppas på bra match :) o förutom det behöver jag städa o packa, imorgon ska jag ta bussen 10.15 från Karlstad, ska och fira nyår hos Mia i Storfors :D o ikväll om jag hinner så måste jag ju skriva om mitt 2007 :D dock är det väl inte allt för mycket roligt som hänt i år ;o men men, märks hur intressant det blir ;D jag vet i alla fall att vissa förändringar ska ske nästa år :)

nu ska jag klä mig o göra rent popcornmaskinen ;s ysch .

kraaam!
btw så ska det bli wunderbart att träffa Mia imorn, minns inte när jag träffade henne senast :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback