27e december

Idag har det varit en så sjukt mörk dag. Det har varit regning o blåsigt, som om det vore höst. I alla fall har jag pluggat, städat och varit till banken och fixat lite saker idag. Sedan på kvällen gick jag över till Malin och såg på "my sweet 16 the movie" sög som fan. Sen färgade jag hennes hår o sedan satt vi o pratade ett bra tag innan jag började leka med hennes lilla katt ;D sjuk är han o blev aldrig trött, hehe. Nu ligger jag i min säng o ska snart läsa bok innan jag ska sova.
Imorgon är det begravning och det är nog lite blanade känslor inför det. Känns för det första helt overkligt att det överhuvudtaget händer och sedan vet man inte riktigt hur man kommer att reagera. Även om det är för hans skull jag är där så kan det komma känslor, kanske för att jag inte varit på någon begravning sedan morfar o det var det värsta jag varit med om. Men jag gör det är för min vän, som mitt stöd efter hans förlust. Jag kan tänka mig att det kommer vara så fint.

Nu blir det läsa o sova.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback