Tillbaka i skolan.

Nu är man tillbaka i skolan igen. Det kändes jobbigt att gå upp i morse, men upp kom jag till slut. Hade matte en timma i morse. Sen var det textkommunikation mellan 10:00-16:00. Vi jobbade på lagom hårt i alla fall, gick igenom reportage och sen började vi på det sista vi skall göra, ett personporträtt. Jag ska göra mitt reportage om Robert, hoppas på det bästa. Har dock inte orkat skriva ner hela min intervju från telefonen än, gör det i morgon.

Men det är skönt, för solen skiner. Och jag får vara med underbara människor större delen av dagen, det är bra i alla fall. Jag drar nog till Mia, min lortMia och käkar lite kakor i morgon, eller så åker jag till kusinvitamin, firar honom och käkar kakor. jag är... typ, tjock! haha.

Jag ska pallra mig mot sängen snart. Har dock läst ut min braiga bok, på tre dagar..suck säger jag. Menmen, tecken på att den vara bra i alla fall. ;)

Mia&Emma ger energi för en hel evighet, det ni! ;) <3

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback