Påkörd grävling.

Igår grillade jag, Malin & lillebrorsan och käkade lite "gott" hah. Senare kom Sofie och efter det Lina & Jenni. Och allra sist kom Häggi, Markus, Victor & Jesper. Sen drog vi ut och åkte bil en sväng. Efter en stunds åkande körde vi ner folk till stan. Och på vägen ner såg vi i Häggi's bil en död grävling, några minuter senare ringde Jesper och sa att han hade kört på en grävling, haha. Kan inte vart någon dålig smäll inte ;P Men så äre. Vid ett eller något kom jag hem och sov. Idag har jag lagat mat och städat lite i köket. Mamma och pappa kommer hem idag så Jesper & jag ska grilla fläskfilé till dem :) också kommer storebror och Anna och käkar, blir nog en trevlig kväll.

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback