Om tiden vill ifatt.

Tisdag, javisst. Idag slutade jag exakt 16:00, nästan i alla fall. Jävligt tråkigt i alla fall. Försökte börja på mitt reportage om Robert, men det gick inge vidare. Får inte till det helt enkelt, får skriva järnet i morgon. Annars kom jag hem kring fem och sedan har jag vart och käkat tårta hos min kusin. Nu är jag är, oroligt trött och ska inom kort skriva ner några ord om vad som måste göras, lagomt nödvändigt faktiskt. I morgon slutar vi 13:00, jag klagar inte någonstans. mumma typ.

Jag är så knäpp, amagad typ.. haha.
Men jag lovar er att jag typ kommer leva jääävligt länge. Så som jag skrattar i alla fall. Fan va bra. Jag måste sluta svära för den delen, jag svär faktiskt väldigt mycket. Mamma gillar det inte, nepp.

Men jaja, är bara för övertrött för detta. Men ska bara nämna att jag i tvåan skall fokusera på inriktningen Grafisk kommunikation, vilket jag tror ska bli jävligt skoj. Sedan har jag valt till Engelska B, Matte B & Textkommunikation A, tror att jag kommer ha nytt av textkommunikationen, har redan lärt mig en hel del av det, ska snart lära mig mer alltså.

Michaela - ta en dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback