Meningslösa torsdag.

Är som vanligt trött, vet inte vad jag ska göra åt det. Men långhelg snart och jag ska sova ut varenda morgon och försöka ta tag i matten, den skall snart göras. Snacka om lilla ångesten! I alla fall har det varit en ganska meningslös dag idag, tyvärr. Mentorstid vid 9:10, Liliann pratade om nationella provet som är nästa torsdag och fredrik kom med den glada nyheten att mediekunskapen var inställd för att han skulle på skolforum, så där stod vid halv nio utan lektion förens klockan 12, jippie i mitt fall. Jag och Sofie gick i alla fall bort till idrottshallen och kikade på linjerna, inte kul alls. Sen åkte hon, jag och Erika in och käkade mat och kikade i affärer innan det bar tillbaka till skolan för att lyssna på ett jobbigt föredrag om avfall typ. Sen engelska och svenska där vi knappt gjorde något, men men.. sånna här dagar inträffar.

Har även pratat med pappa nu från Barcelona, dom har det göttit där nere. fuuuusk! Hatar er ibland ;)

Förövrigt ska jag förutom matten skriva klart min novell och börja på min muntliga presentation, har kommit fram till att jag ska prata om lungcancer. och sedan ska jag börja på mediekunskapsuppgiften. Vore skönt att få lite ur världen om man säger så.

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback