Jag är glad.

Dagen har över förväntan kännts väldigt bra. Först gjorde jag uppsatsdelen i engelska NP, gick bra tror jag, det enda jag oroar mig för är att jag höll mig till ämnet. Men det löser sig. Sen fick vi reda på att vi var klara med Datakunskap A så numera slutar vi 14:05 på fredagar, sköööönt!

Men får erkänna att man saknar Mia två skoldagar i rad, buuh på dig säger jag. Men jag gillar dig ändå som tur är. :D

Men jag borde städa mitt rum nu snart för jag ska leka med Robin sen och man vet aldrig ifall han kommer hit och har lust att besöka mitt rum, dock har han suttit inne där förut när det sett ut som ett rent helvete, stackarn.

Lägg armarna runt mig slit ut vad jag har
Gräv i det dunkla med sök inga svar
För jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla
Men jag känner nånting, jag är så gott som förtrollad av

Allt jag ser, allt jag hör
Är din röst, din blick, ditt skratt
Du har ögon som berusar en natt
Så jag väntar, jag väntar
Om tiden vill ifatt

LARS WINNERBÄCK ÄR KUNG! GRR!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback