Onsdag

Onsdag idag och det är den helt klart bästa skoldagen, kort och slappt. Hade ett gammalt nationellt prov i engelska i morse, en hörövning som gick ganska åt skogen, men jag var inte så ensam om det tror jag. Sen hade vi samhällskunskap i typ en timme, fick träna på provet som vi har nästa vecka, så himla stort är det :| sen lunch och till sist svenska, slutade 13:00, inga fel alls :) Sen åkte jag och Sofie hem, gick av vid henne och köpte lite godis innan jag drog hem å pluggade lite samhällskunskap... Men jag tröttnade ganska fort faktiskt ;) Får fortsätta mer senare. Måste cykla 30 minuter sen också, ska bli fotboll nästa säsong som fan också, ja ska ge järnet!


jag.


I try to accept that you're gone
Wish I could have been there for you all along

All I want
All I need
Is to make you breathe
All that I want
All that I need
Is to make you breathe

Yeah you failed somehow
But I know that you tried

And you're not coming back
I got a reason to cry

michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback